Let op!

Cursustijden zijn veranderd. 10.00 en 11.00 uur. (zie ontvangen mail)

Zaterdag 17 november gaan de lessen door.

Met ingang van 2019 gaan Jan en Maurenke hun krachten bundelen en gaan samen verder werken binnen de stichting. Dit is een logisch gevolg van 10 jaar samenwerking waarbij we gebruik maken van elkaars expertise en ervaring. Jan gaat straks verder (kleinschalig) met het geven van gehoorzaamheidstraining en Maurenke neemt de privé en gedragstraining voor haar rekening.
Gezond verstand gebruiken.
Waar we heel veel tegenaan lopen is dat bijna iedere hondenbezitter wel iets denkt te weten, of dit nu van een eerdere hond of hondencursus komt, of dat het meegegeven wordt door de fokker, dierenarts, trimster of een willekeurige hondeneigenaar. Al met al een hoop weetjes en feitjes. Niet te ver met je pupje lopen, hij mag niet traplopen, je pup niet naast je bed zetten want dan went hij daar aan, niet op de bank want dan wordt hij dominant, niet met je pupje wandelen want dan krijgt hij parvo, niet teveel naar buiten met je pup want dan krijgt hij teveel stress en zo zijn er nog vele op te noemen.

Geen verplichte theorieles.
Voor onze cursisten geen verplichte theorieles en verkoop praatjes over speeltjes, hondenvoer enz. Alles wat een eigenaar moet weten over zijn/haar hond wordt in de 15 praktijklessen ruimschoots besproken.

Team Stichting Dierenzorg.