Nylabone

Het beste kauw voor uw hond.

Bespaar geld - Nylabones gaan veel langer mee dan andere kauwprodukten en hondenkluiven; Laat uw interieur heel - Je verplaatst de kauwdrift van de hond naar de Nylabone kluif i.p.v. je interieur;  Nylabones verwijderen voedseldeeltjes en plak en masseren het tandvlees; Nylabones worden aanbevolen door dierenartsen over de hele  wereld!

Nylabone Dura Chew Chicken

Elke hond moet ‘m hebben. Nylabones zijn sterk en duurzaam – en daardoor economisch in gebruik. Door er op te kauwen ontstaan kleine "borsteltjes” waardoor de ontwikkeling van tandplak wordt tegengegaan. Honden hebben zelden gaatjes in hun tanden zoals mensen, maar ontstoken tandvlees als gevolg van bacteriën die voorkomen op tandplak. Tandsteen is de meeste voorkomende oorzaak van het uitvallen van tanden bij honden. Nylabone is verkrijgbaar bij de ware hondenliefhebbers. (Koop geen namaak)

De smakelijke Nylabone  is stevig genoeg voor bijzonder sterke kauw-aanvallen en reinigt zoals de borstels van een tandenborstel de tanden. De fijne naden wrijven rondom de tanden en masseren comfortabel het tandvlees. Het intensieve kauwen voorkomt het opnieuw vormen van tandsteen en sterkt bovendien de kauwspieren.
Nog ander pluspunt: innovatieve gebitsverzorging zorgt niet alleen voor een glanzend gebit, maar uw hond heeft ook bijzonder langdurig kauwplezier! Het bot slijt langzaam en door de speciale uitgeharde materiaal-structuur lost het niet op. Zou er toch een klein stukje ingeslikt worden, dan is dat ongevaarlijk voor uw hond.

Het voeren van harde brokken zoals dierenartsen vaak adviseren heeft geen zin, honden schrokken dit snel naar binnen zonder veel te kauwen. Nylabone zorgt dat de kiezen goed schoon worden gemaakt en het tandvlees masseren.

Jan van Leuken.

De stichting heeft geen winkel, bedrijfje of webshop.