Puppycursus

De basis voor een goed opgevoede hond ligt vooral in de puppytijd. Het is van essentieel belang een goede puppytraining te volgen. Tijdens de puppy cursus krijgt de baas handvatten aangereikt om zijn hond op een positieve manier op te voeden met respect voor elkaar. Wij werken vooral op basis van beloning. In de beginfase zijn dit vooral voerbeloningen, die we gelijkmatig ombuigen naar verbale, fysieke en spel beloningen. Goed gedrag krijgt veel aandacht en negatief gedrag wordt zoveel mogelijk genegeerd. We leren u de pup een duidelijke en consequente opvoeding te geven. De hond moet precies weten wat u van hem verwacht en wat wel en niet mag. Daarvoor hanteren wij duidelijke regels, waar u zich aan dient te houden in de thuissituatie. Doet u dit niet, dan kan de hond allerlei ongewenst gedrag gaan vertonen. Dit willen we voorkomen. Volgt u onze aanbevelingen consequent op, zult u ervaren dat u uw hond met respect kunt opvoeden, zonder dwang of straf. Pups zijn welkom vanaf een leeftijd van 8 weken.

Honden, die de puppycursus bij ons gevolgd hebben kunnen direct starten met de basiscursus.