Cursus Baas & Hond.

Baas & Hond.
De cursus is uitermate geschikt voor hondenliefhebbers die al enige gehoorzaamheidstraining hebben gedaan en zin hebben om de gehoorzaamheid van hun hond verder uit te breiden. We maken gebruik van behendigheidstoestellen zoals sprongen (hoogte en breedte), tunnel, wip, band en paaltjes. Het is een afwisselende cursus, waarin samenwerking tussen Baas& Hond bevorderd wordt, daarmee dus ook de gehoorzaamheid en ook het vertrouwen in elkaar. Plezier staat hierbij voorop!

De themalessen Baas & Hond zijn speelse, energieke, fris en oriënterend.
Er komen diverse onderdelen uit de hondensport aan bod, je kan dus met je hond overal aan "snuffelen”. Voor wie? Gezien de aard van deze cursus, waarbij we ook los van de lijn werken, is deze cursus alleen geschikt voor honden die sociaalvaardig zijn en los van de lijn kunnen werken in aanwezigheid van andere honden. Wat is de opzet? De cursus is uitermate geschikt voor hondenliefhebbers die al enige gehoorzaamheidstraining hebben gedaan en zin hebben om de gehoorzaamheid van hun hond verder uit te breiden. We maken gebruik van behendigheidstoestellen zoals sprongen (hoogte en breedte), tunnel, wip, band en paaltjes. Het is een afwisselende cursus, waarin samenwerking tussen Baas & Hond bevorderd wordt, daarmee dus ook de gehoorzaamheid en ook het vertrouwen in elkaar. Plezier staat hierbij voorop!

We wensen u veel plezier met de opvoeding / training van je hond.