Privéles

Privéles.
Training bij u thuis of bij u in de omgeving.Loop u in de thuissituatie tegen wat probleempjes met de opvoeding van uw hond aan waar je graag hulp bij zou willen, wij kunnen u helpen. Privétraining kan verschillende doelen dienen. Privétrainingen worden ingericht naar de wensen van de cursist. Tijdens de privétraining krijgen u en je hond honderd procent aandacht en werken wij samen met u en je hond. Dit zorgt ervoor dat je hond dingen makkelijker oppikt en basis principes sneller aanleert. We trainen op onze trainingslocaties of op de locaties die u zelf bepaalt. Of dat nu op een bospad, de tuin of in het verkeer is – je traint waar u dat wilt. U traint bij ons zelf je hond in uw eigen omgeving. Dat is het uitgangspunt bij al onze hondencursussen. Onze cursisten zijn mensen die graag met hun hond bezig zijn, hem op willen voeden en uitdaging willen bieden, maar dit het liefst individueel en op zelf te bepalen tijden te doen zonder daarvoor een hondenschool te bezoeken. Wat de reden ook is, privélessen zijn dan de beste keuzes. Samen met de instructeur gaat u dan met je hond aan de slag op een onderling afgesproken plaats en tijd. Kiest u voor stichting Dierenzorg, dan kiest u voor een opvoeding waarbij het accent ligt op samen plezier beleven in leren, dan kiest u voor kennis, inzicht en ervaring.

Tarieven / onkosten vergoeding 2018
Consult / training 45 minuten aan huis € 15,00.
Gratis telefonische ondersteuning.
Werkgebied omgeving Landerd.
Reiskostenvergoeding buiten de Gemeente Landerd € 0,30 per kilometer.
Heb je vragen vul dan het contactformulier in.