Wij kunnen je helpen om je angst te overwinnen !
Angst voor honden is een specifieke angst. De confrontatie met een hond of soms al de gedachte hieraan kan veel angst en paniek oproepen. Het kan zelfs leiden tot een paniekaanval. Het ontstaan van angst voor honden kan verschillende oorzaken hebben: gebeten worden, gedrag overnemen uit uw omgeving. Mensen die last hebben van een hondenfobie vertonen veel vermijdingsgedrag en voelen zich niet veilig in hun omgeving. Uw angst voor honden overwinnen vereist een moedige stap maar geeft uiteindelijk veel vrijheid en zelfvertrouwen waar u de rest van uw leven van kan profiteren. Wanneer je bang bent voor honden ben je waarschijnlijk op zoek naar iemand die je hierin op een aangename manier kan begeleiden. Samen met u gaan we op zoek naar de technieken die jou zo goed mogelijk in dit proces kunnen laten groeien zonder dat je je geforceerd voelt. Geleidelijk brengen we je in contact met therapiehonden, We spreken altijd met je af wat de volgende stap is. Geleidelijk aan zal je angst wegebben en raak je hoe langer hoe meer vertrouwd wanneer er een hond in de buurt is. Mensen helpen is onze passie. We zien graag hoe iemand meer in balans komt door kennis op te doen en hindernissen te overwinnen om zo gelukkiger te worden. Bij de behandeling van mensen met een hondenfobie kunnen we beide passies met elkaar combineren nl. mensen en honden. Door onze werkwijze zult u ervaren dat het overwinnen van uw angst voor honden eerder een uitdaging dan een opgave voor u zal zijn.

Tarieven / onkosten vergoeding 2018
Consult / training 45 minuten aan huis € 15,00.
Gratis telefonische ondersteuning.
Werkgebied omgeving Landerd.
Reiskostenvergoeding buiten de Gemeente Landerd € 0,30 per kilometer.
Heb je vragen vul dan het contactformulier in.