Informatie cursisten

Zaterdag 16 december gaan alle lessen door.

Zondag 17 december gaat de les door.

23 - 24 en 30 - 31 December geen lessen.

In de herfst en de winter is het vaker slecht weer. In deze periode kan het zijn dat we de lessen moeten annuleren. Blijf de oefeningen die we in de les aanbieden dagelijks enkele keren herhalen (10 min). Heeft u problemen met bepaalde oefeningen neem vrijblijvend contact met ons op. We help u graag een handje en u kunt weer verder met de oefeningen.

Bij welk weer gaan trainingen niet door?
Als verwacht wordt dat het de hele ochtend zal gaan regenen. Als het extreem koud is.  Als het extreem warm is.  Als het trainingsveld te nat is. Als het trainingsveld te glad is. Veiligheid staat altijd voorop!

Bij trainingen geldt; Indien wegens weersomstandigheden een lesochtend uitvalt, schuiven alle lessen een week.

Aaiproject Stichting Dierenzorg.

Zaterdagochtend   9.30 / 10.15 uur
Baas & Hond appel / behendigheid.

Zaterdagochtend 10.30 / 11.15 uur.
Baas & Hond appel / behendigheid

Zaterdagochtend 11.30 / 12.15 uur  Basiscursus met toestellen.

Zondagochtend 10.30 /11.15 uur Puppy / basisgroep.

Te gast bij Nieuwe Hoeven in Schaijk

Lina van Duren, een van onze vrijwilligster.

Vrijwilligers bezoeken met hun hond. Nieuwe Hoeven en Vierhoven in Schaijk. Daar kunnen bewoners de dieren aaien, knuffelen, of alleen maar even vasthouden. Opvallend is dat ouderen die aan het begin van het aai-uurtje passief in hun stoel zitten steeds levendiger worden. De meesten hadden vroeger een hond of kat in huis en al snel komen de herinneringen en daarmee de verhalen. Ouderen fleuren helemaal op wanneer ze een dier kunnen aaien of knuffelen. "Dieren geven mensen rust.