Basiscursus

Zo krijg je een goed opgevoede hond.
Wij geloven dat, als u de raadgeving van ons opvolgt, u hond niet veel kans heeft slechte gewoontes aan te leren en u zult in de gelukkige omstandigheid zijn dat uw hond niet hoeft te straffen. Honden hebben veel behoefte aan waardering van hun baas en we hopen met de basiscursus u en uw hond op de zelfde golflengte te brengen zodat u elkaar gemakkelijk begrijpt en plezier met elkaar hebt. In deze cursus leert u uw hond beter te begrijpen, en u zo te gedragen dat de hond u begrijpt. Mensen hebben meer hersen dan de hond, en door dat intellect te gebruiken kunnen we de hond te slim af zijn en ervoor zorgen dat hij ons respecteert, ons accepteert als leider. Honden moeten leren wat hun plaats is in huis, en wat van hen gevraagd wordt. Ze moeten voortdurend leiding hebben om hun een gevoel van zekerheid te geven in de omgeving waarin ze leven.

Basiscursus (ouder dan 7 maanden)
Deze cursus gaat verder met de opvoeding en de honden leren nieuwe oefeningen. Deze cursus is ook geschikt voor mensen die met hun hond bij ons nog geen cursus hebben gevolgd hebben. Elke combinatie wordt op zijn eigen niveau begeleid, ook als de pubertijd nog niet over is of de hond uit het buitenland komt. De Basiscursus bestaat uit 15 lessen van 45 min. De lessen zijn gericht op de praktijk en er zijn maximaal 6 honden per cursus. Zo krijgt jouw hond voldoende aandacht en kunnen de oefeningen op maat worden aangeboden. Met deze twee cursussen heeft u een uitstekende basis voor een goede samenwerking en relatie met uw hond.
Want dat is immers wat we toch allemaal willen!